שאלות ותשובות

ליקטנו עבורכם מגוון שאלות ותשובות שכדאי לדעת
  • הורד את "טופס יפוי כוח והודעה על החלפת ספק גז" מהאתר
  • החתם את רוב בעלי הדירות הצורכים גז. (לפחות 51%)
  • העבר אלינו את הטפסים עם החתימות לפקס 09-7931525 או לדוא"ל Info.Gas@dorgas.co.il
  • ומכאן אנחנו נשלים את כל המהלך.
  • לא.
    תהליך החלפת ספק הגז נעשה ללא כל עלות לדיירים. להיפך, אנו נדאג להוזלת מחירי הגז שאתם משלמים כיום.
  • אנו נדאג לקבל עבורכם את דמי הפיקדון ששלמתם בזמנו לספק הנוכחי ולהעבירם אלינו. דמי הפיקדון יועברו לזכותכם.
  • 15 ימי עבודה מרגע קבלת הטפסים עם חתימות הדיירים והעברתם לידי הספק היוצא.
  • עפ"י החוק, הספק היוצא חייב למכור לספק הנכנס את הצובר. במידה והצובר הקיים תקין / בטיחותי, אנו נרכוש מספק היוצא את הצובר הכל על מנת שלא לפגוע בגינה.
  • תהליך החלפת ספק הגז כולל בין היתר את החלפת המונים הישנים במונים חדשים (ללא תשלום – אין צורך בנוכחות הדיירים) וכן החלפת צינור הגומי אצלכם במטבח וכן בדיקת תקינות מערכות הגז הדירתיות והמשותפות (נדרשת נוכחות הדיירים) בכל מקרה שדייר לא נמצא בבית, הצוותים הטכניים שלנו ימתינו עד לחזרתו הביתה ורק אז ישלימו את העבודה, הכל על מנת שלא לפגוע בשגרת החיים שלכם הדיירים.
  • המחיר למ"ק ולדמי שירות נכון למועד זה, הינו כמחיר המתפרס באתר כמחיר הממוצע בעיר מגוריך, המחיר צמוד לשינויים במחירי הגז כמתפרסם ע"י משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים ולמחיר הממוצע לעיר המגורים כפי שמתפרסם מידי חודש באתר דורגז. למעט לקוחות במרחב ירושלים והסביבה המשתמשים בגז לבישול.
    להצעת מחיר נא מלא טופס "צור קשר" ומנהל המרחב ייצור עמך קשר בהקדם.
  • לחברת דור אלון גז מוקדם חירום הפועל שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה.
    בכל מקרה של חשד לדליפה, יש ליצור קשר באופן מיידי עם מוקד החירום בטלפון 03-9533533.

לקוחות יקרים, בעקבות המצב הביטחוני זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל. ממליצים לפנות דרך פניית צור קשר באתר החברה, בשירות עצמי בזיהוי קולי או בשירות הוואטסטפ (לינק לשירות בעמוד האתר) ופנייתכם תטופל בהקדם האפשרי.
פניות חירום (דליפת גז) יש לפנות טלפונית למספר 039533533.
עמכם הסליחה